Oskar Wegner poszerza profil działań
28.04.2008, 08:25
Szczecińska agencja reklamowa Oskar Wegner kupiła 50 procent udziałów agencji interaktywnej Dige.
Oskar Wegner liczy, że w ten sposób zwiększy swoje kompetencje w branży reklamowej – obecnym i przyszłym klientom chce zaproponować kreację i realizację kampanii na stronach WWW. Dige specjalizuje się bowiem w przygotowywaniu platform komunikacji, serwisów społecznościowych, rozbudowie serwisów internetowych i obsłudze programów lojalnościowych, w tym także za pośrednictwem SMS i MMS. Do tej pory agencja przygotowała serwis dla rodziców gimnazjalistów Uczymysie.pl (Agora SA) i jeden z programów lojalnościowych Toyota More. Agencja zamierza także zatrudnić nowych pracowników. Trwa rekrutacja. Oskar Wegner działa na rynku od 1993 roku. Firma specjalizuje się w marketingu bezpośrednim i do tej pory koncentrowała się na kreacji i realizacji programów lojalnościowych, relacyjnych i komunikacyjnych.(DOK, 28.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










