Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oskar Wegner poszerza profil działań

Szczecińska agencja reklamowa Oskar Wegner kupiła 50 procent udziałów agencji interaktywnej Dige.

Oskar Wegner liczy, że w ten sposób zwiększy swoje kompetencje w branży reklamowej – obecnym i przyszłym klientom chce zaproponować kreację i realizację kampanii na stronach WWW. Dige specjalizuje się bowiem w przygotowywaniu platform komunikacji, serwisów społecznościowych, rozbudowie serwisów internetowych i obsłudze programów lojalnościowych, w tym także za pośrednictwem SMS i MMS. Do tej pory agencja przygotowała serwis dla rodziców gimnazjalistów Uczymysie.pl (Agora SA) i jeden z programów lojalnościowych Toyota More. Agencja zamierza także zatrudnić nowych pracowników. Trwa rekrutacja. Oskar Wegner działa na rynku od 1993 roku. Firma specjalizuje się w marketingu bezpośrednim i do tej pory koncentrowała się na kreacji i realizacji programów lojalnościowych, relacyjnych i komunikacyjnych.

(DOK, 28.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.