AMS zamontuje w metrze nośniki CityInfoTV
24.04.2008, 08:17
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA na początku maja rozpocznie w wagonach warszawskiego metra montaż testowych ekranów CityInfoTV.
To telewizja dla pasażerów, w której program będzie przerywany reklamami. Na 19-calowych ekranach LCD pasażerowie zobaczą wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe i reklamy. Kontent będzie dostarczał m.in. portal Gazeta.pl. Wkrótce rozpoczną się rozmowy z innymi dostawcami treści. Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMS w listopadzie 2007 roku przetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. – To początek nowego rozdziału w komunikacji Out-of-Home – komentuje Piotr Parnowski, prezes AMS SA. Od kilku tygodni na stacjach warszawskiego metra tzw. infoscreeny montuje Grupa Ströer. W pierwszym etapie inwestycji firma uruchomi 23 nośniki na sześciu stacjach metra. Reklamy będą stanowiły ok. 30 proc. programu. Planowany kontent pozareklamowy to m.in.: wiadomości krajowe i zagraniczne, plotki, recenzje płyt, filmów i gier, notowania giełdowe.(TW, 24.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










