Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS zamontuje w metrze nośniki CityInfoTV

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA na początku maja rozpocznie w wagonach warszawskiego metra montaż testowych ekranów CityInfoTV.

To telewizja dla pasażerów, w której program będzie przerywany reklamami. Na 19-calowych ekranach LCD pasażerowie zobaczą wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe i reklamy. Kontent będzie dostarczał m.in. portal Gazeta.pl. Wkrótce rozpoczną się rozmowy z innymi dostawcami treści. Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMS w listopadzie 2007 roku przetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. – To początek nowego rozdziału w komunikacji Out-of-Home – komentuje Piotr Parnowski, prezes AMS SA. Od kilku tygodni na stacjach warszawskiego metra tzw. infoscreeny montuje Grupa Ströer. W pierwszym etapie inwestycji firma uruchomi 23 nośniki na sześciu stacjach metra. Reklamy będą stanowiły ok. 30 proc. programu. Planowany kontent pozareklamowy to m.in.: wiadomości krajowe i zagraniczne, plotki, recenzje płyt, filmów i gier, notowania giełdowe.

(TW, 24.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.