Burson-Marsteller wrócił do Polski
23.04.2008, 08:14
Międzynarodowa agencja public relations Burson-Marsteller po siedmiu latach nieobecności wraca na polski rynek, jako wyłączny partner agencji Solski PR.
Wczoraj Burson-Marsteller ogłosiła przystąpienie do partnerskiego porozumienia na zasadzie wyłączności z założoną na początku kwietnia br. przez Ryszarda Solskiego agencją Solski PR. Tym samym agencja Solski PR zmieni nazwę na Solski Burson-Marsteller. - Wybraliśmy zupełnie nową agencję, ponieważ chcemy mieć wpływ na kształtowanie biznesu od początku, a z agencjami o wypracowanej pozycji byłoby to trudne – mówi Jeremy Galbraith z Burson-Marsteller. Podkreśla, że Burson-Marsteller chce od nowa budować swoją markę w Polsce. - O powrocie agencji na polski rynek zacząłem myśleć, odkąd w 2007 roku zostałem dyrektorem generalnym Burson-Marsteller na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Przystąpiliśmy do rozmów z kilkoma polskimi agencjami PR, ostatecznie zdecydowaliśmy się na agencję Ryszarda Solskiego -dodaje. Umowa przewiduje opcję objęcia po roku przez sieć Burson-Marsteller 30 proc. udziałów w firmie Solski Burson-Marsteller, a w następnych latach stopniowe jej przejmowanie. Gwarantuje też Ryszardowi Solskiemu dużą swobodę w zarządzaniu firmą.(MAG, 23.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










