Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 22, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Murator promuje setne wydanie miesięcznika "M jak mieszkanie"

Majowe wydanie miesięcznika wnętrzarskiego "M jak mieszkanie" (Murator SA) ze względu na jubileusz (100. numer) wspiera kampania w mediach.

Redakcja przygotowała dla czytelników konkursy z nagrodami. Setne wydanie trafiło do sprzedaży w nakładzie 135 tys. egz. Wspiera je promocja w telewizji (Polsat, TVN i TVN Siedem) oraz prasie (magazyny Muratora i ”Super Express”). Spot telewizyjny wyprodukowała firma Avantgarde Productions, a media zaplanował dom mediowy MindShare. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w ub.r. wyniosła 67 587 egz. (dane ZKDP).

(AW, 22.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.