Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 21, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl zmienia stronę główną i strategię marketingową

W środę Onet.pl uruchomi zmienioną stronę główną i rozpocznie kampanię wizerunkową pod hasłem E-mocje, która jest wynikiem wdrażania nowej strategii marketingowej firmy.

- Nie chcemy być już postrzegani jako portal, ale jako medium, bo rzeczywistość medialna się gwałtownie zmienia. Teraz telewizje, radia i prasa są coraz mocniej obecne w Internecie i z nimi również musimy się porównywać. Portal nie jest już, tak jak dawniej, tylko bramą do Internetu, oferuje ogromnie rozbudowany kontent, którym konkuruje z wszystkimi innymi mediami – mówi Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Onetu. Kampania ma wzbudzić pozytywne emocji wobec marki Onet i umocnić lojalność użytkowników. Podkreślana będzie możliwość interakcji, wyrażania emocji i poznawania opinii innych użytkowników. Powstało kilkanaście spotów na aktualne tematy (np. budowy stadionów na Euro 2012), w których wykorzystywane są komentarze internautów zamieszczane na portalu. Spoty pojawią się w stacjach TVN-u. Kampania, której budżet to kilka milionów złotych, obejmie też prasę, nośniki reklamy zewnętrznej, radio i Internet. Za kreację odpowiada TBWA\, a media zaplanował i kupił Starcom. Nowa strona główna podzielona będzie na trzy kolumny. W lewej znajdzie się m.in. magazyn Onet poleca – aktualizowany trzy razy dziennie wykaz najciekawszych tekstów z całego portalu i jego serwisów, w środkowej - informacje podzielone na kategorie (m.in. wiadomości, sport, gospodarka, kultura), a prawa kolumna to Mój Onet, którą każdy użytkownik może spersonalizować, układając z 200 dostępnych narzędzi i gadżetów. W nagłówku pojawi się nowe narzędzie wyszukiwania: wpisując zapytanie, użytkownik otrzymuje wyniki z portalu Onet.pl oraz z zasobów światowego Internetu. Strona główna portalu Onet.pl nie była zmieniana od trzech lat.

(KRZ, 21.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.