Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Commercial Union Polska nawiązuje w kampanii do braku prądu w Szczecinie

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA zrealizowało w Szczecinie taktyczną kampanię promującą ofertę zabezpieczającą przed skutkami awarii elektrycznych.

Firma przyznaje, że kilkudniowa kampania nawiązuje do niedawnej przerwy w dostawie energii elektrycznej w Szczecinie. Firma chciała zwrócić uwagę mieszkańców miasta na ryzyko tego typu zdarzeń. Reklamy przestrzegają, że przepięcia mogą uszkodzić sprzęt komputerowy i promują ubezpieczenia mieszkaniowe Commercial Union, które chronią przed skutkami takich zdarzeń. Ogłoszenia z hasłem ”Ciemno wszędzie. Głucho wszędzie. Co to będzie?” zaplanowano w ”Kurierze Szczecińskim”, ”Głosie - Dzienniku Pomorza”, wydaniach szczecińskich ”Gazety Wyborczej” i ”Metra”. Kampanię przygotowały agencja VA Strategic Communications i dom mediowy Starcom. Jednocześnie media na Pomorzu Zachodnim otrzymały komunikat prasowy biura prasowego CU zachęcający do podejmowania tematu ubezpieczeń od skutków awarii sieci elektrycznej.

(MŁ, 21.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.