Alior Bank – to nowa marka na polskim rynku finansowym
18.04.2008, 15:25
Alior Bank pod taką marką będzie działał w Polsce bank Grupy Carlo Tassara. Ma już logotyp.
Bank uzyskał 18 kwietnia 2008 roku zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego. W perspektywie trzech lat Alior Bank zamierza pozyskać od 2 do 4 proc. udziałów w rynku oraz około miliona klientów. Bankiem pokieruje czteroosobowy zarząd, którego prezesem zostanie Wojciech Sobieraj. Alior Bank ma już swój logotyp, którego motywem przewodnim jest stylizowany anioł, symbolizujący ochronę i bezpieczeństwo. Kolorystyka logo oparta jest na dwóch kolorach: złoto-żółtym oraz burgundzie. “Jesteśmy przekonani, że nasz logotyp w pełni odzwierciedla podstawowe wartości reprezentowane przez bank: pasję, profesjonalizm, innowacyjność i szacunek. Jednocześnie logo Alior Banku łączone jest z tradycją, siłą i zaufaniem” – napisał w komunikacie prasowym Wojciech Sobieraj. Przeprowadzone badania marketingowe potwierdziły, że logo kojarzy się z bezpieczeństwem (42 proc. badanych), ponadto co czwarty respondent uważa, że bank, który ma takie logo jest przyjazny i odpowiadający potrzebom klientów. Logo Alior Banku zostało zaprojektowane przez White Cat Studio, firmę specjalizującą się w projektowaniu systemów identyfikacji wizualnej firm i marek.(GK, 18.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










