Promocja nowego kwartalnika ”Gaga”
18.04.2008, 08:28
Kwartalnik lifestylowy dla rodziców ”Gaga” (Valkea Media), który pojawił się wczoraj na rynku, wspiera kampania promocyjna.
Akcja obejmuje salony sprzedaży prasy (sieci Empik, InMedio, Relay, GLM) oraz działania PR w miesięcznikach kobiecych i programach telewizyjnych, np. ”Mała czarna” i ”Dzień dobry TVN”. Magazyn, oprócz punktów sprzedaży prasy, jest też dostępny w księgarniach, klubach dla dzieci i kawiarniach przeznaczonych dla rodziców z dziećmi. W ramach dodatkowej promocji tytuł trafi do 30 przedszkoli prywatnych w Warszawie i okolicach. Pierwszy numer ”Gagi” ukazał się w nakładzie 25 tys. egz. Wydawca planuje zwiększenie nakładu w drugiej połowie roku.(AW, 18.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










