Dobre wyniki oglądalności TVS
17.04.2008, 08:35
Śląska telewizja TVS w tygodniu 7-13 kwietnia miała porównywalny udział w rynku telewizyjnym do Canal+ Sport i Mango 24 – wynika z danych TNS OBOP.
W tym okresie zasięg dzienny kanału wyniósł 200 tys. osób, natomiast udział w całym rynku telewizyjnym 0,06 proc. Taki sam udział w rynku odnotowały Canal+ Sport i Mango 24, natomiast niższy udział miało 40 innych kanałów dostępnych w Polsce (m.in. TVP Historia, TV Biznes, TVN CNBC Biznes i Cinemax). Okres 7-13 kwietnia był pierwszym tygodniem pomiaru oglądalności TVS przez TNS OBOP. Kanał rozpoczął nadawanie 29 marca br. Dobre wyniki oglądalności TVS to głównie zasługa dużego zasięgu stacji – dzięki niekodowanej emisji dociera ona do platform satelitarnych Cyfrowy Polsat, Cyfra+, N oraz sieci kablowych, m.in. UPC Polska i Jambox HD na Śląsku.(AG, 17.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










