Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dobre wyniki oglądalności TVS

Śląska telewizja TVS w tygodniu 7-13 kwietnia miała porównywalny udział w rynku telewizyjnym do Canal+ Sport i Mango 24 – wynika z danych TNS OBOP.

W tym okresie zasięg dzienny kanału wyniósł 200 tys. osób, natomiast udział w całym rynku telewizyjnym 0,06 proc. Taki sam udział w rynku odnotowały Canal+ Sport i Mango 24, natomiast niższy udział miało 40 innych kanałów dostępnych w Polsce (m.in. TVP Historia, TV Biznes, TVN CNBC Biznes i Cinemax). Okres 7-13 kwietnia był pierwszym tygodniem pomiaru oglądalności TVS przez TNS OBOP. Kanał rozpoczął nadawanie 29 marca br. Dobre wyniki oglądalności TVS to głównie zasługa dużego zasięgu stacji – dzięki niekodowanej emisji dociera ona do platform satelitarnych Cyfrowy Polsat, Cyfra+, N oraz sieci kablowych, m.in. UPC Polska i Jambox HD na Śląsku.

(AG, 17.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.