1,6 mln widzów teleturnieju Polsatu "Strzał w 10"
Teleturniej Polsatu "Strzał w 10" ma po trzech odcinkach średnio 1,6 mln widzów i przegrywa z konkurencyjnymi "Milionerami" TVN-u.
”Strzał w 10” dał Polsatowi 14,92 proc. średniego udziału w rynku wśród wszystkich widzów – mniej miała tylko Dwójka (13,39 proc., m.in. pasmo oddziałów regionalnych). Liderem o tej porze (sobota ok. 17.50-18.40) był zaś TVN (końcówka pasma filmowego i ”Milionerzy”) z udziałem 29,68 proc., a drugi wynik miała Jedynka – 19,16 proc. (pasmo filmowe). W grupie komercyjnej (16-49 lat) Polsat nieznacznie wyprzedził wprawdzie Jedynkę, ale nadal ustępował TVN-owi. ”Strzał w 10” miał bowiem 17,55 proc. udziału w rynku, a TVN w tym czasie – 31,78 proc. (TVP 1 i TVP 2 uzyskały odpowiednio: 17,24 proc. i 9,51 proc.). Teleturniej jest nadawany od 29 marca. Prowadzi go Cezary Pazura. Najgorszy wynik program zanotował 5 kwietnia, kiedy zawodniczka ”Milionerów” odpowiadała na pytanie za 1 mln zł – wtedy Polsat miał 1,1 mln widzów i 10,63 proc. udziału w rynku (TVN odpowiednio 4,5 mln i 42,37 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 15.04.2008)










