Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA\ i Optimum Media OMD przygotowały kampanię marki Nissan Micra

Rusza kampania relaunchowa samochodu Nissan Micra, w której akcent położono na wykorzystane nowości technologiczne.

Kampanię ”Naszpikowany najnowszą technologią” przygotowała agencja reklamowa TBWA\, która adaptowała spoty telewizyjny i radiowy oraz layout prasowy. Reklamy można będzie zobaczyć m.in. w ”Elle”, ”Polityce, ”Pani”, ”Przyjaciółce”, ”Twoim Stylu”. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. Grupą docelową są kobiety.

(MŁ, 14.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.