Steffen Möller twarzą akcji promocyjnej Niemiec
09.04.2008, 08:20
Steffen Möller, znany m.in. z programu ”Europa da się lubić”, został twarzą kampanii promocyjnej Niemiec.
Akcja ma charakter ogólnopolski i prowadzona jest pod hasłem: ”Odkrywam ojczyste zakątki”. Grupą docelową są osoby między 25. a 49. rokiem życia. Steffen Möller promuje muzeum samochodów Autostadt w Wolfsburgu i park rozrywki Europapark koło Fryburga. - Steffen Möller jest nie tylko jedną z najbardziej znanych gwiazd polskiej telewizji, ale także osobą przez większość Polaków pozytywnie kojarzoną z Niemcami – mówi Agata Płońska z Niemieckiej Centrali Turystyki. Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Gdańsku oraz w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Uzupełnieniem są reklamy prasowe (”Voyage”, ”National Geographic”). Kreację kampanii przygotowano za granicą. Media zaplanowała i kupiła Niemiecka Centrala Turystyki. Kampania potrwa co najmniej dwa lata.(DOK, 09.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










