Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Steffen Möller twarzą akcji promocyjnej Niemiec

Steffen Möller, znany m.in. z programu ”Europa da się lubić”, został twarzą kampanii promocyjnej Niemiec.

Akcja ma charakter ogólnopolski i prowadzona jest pod hasłem: ”Odkrywam ojczyste zakątki”. Grupą docelową są osoby między 25. a 49. rokiem życia. Steffen Möller promuje muzeum samochodów Autostadt w Wolfsburgu i park rozrywki Europapark koło Fryburga. - Steffen Möller jest nie tylko jedną z najbardziej znanych gwiazd polskiej telewizji, ale także osobą przez większość Polaków pozytywnie kojarzoną z Niemcami – mówi Agata Płońska z Niemieckiej Centrali Turystyki. Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Gdańsku oraz w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Uzupełnieniem są reklamy prasowe (”Voyage”, ”National Geographic”). Kreację kampanii przygotowano za granicą. Media zaplanowała i kupiła Niemiecka Centrala Turystyki. Kampania potrwa co najmniej dwa lata.

(DOK, 09.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.