Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piwo Desperados wesprze kampania

Wkrótce ruszy kampania ATL i BTL piwa o smaku tequili Desperados (Grupa Żywiec).

Reklamy, adaptowane na polski rynek z Francji, pojawią się w telewizji i Internecie. Zaplanowano także, przygotowane przez agencję Locomotiva, nietypowe akcje BTL. Firma na razie nie zdradza szczegółów. Promocja piwa Desperados jest związana z rozpoczęciem jego produkcji w Polsce. Do tej pory piwo było produkowana we Francji i na polskim rynku kosztowało blisko 6 zł. Obecnie jego cena spadła do 3,49 zł. Media dla kampanii zaplanuje i kupi dom mediowy ZenithOptimedia. Desperados jest najdynamiczniej rozwijającą się marką piwa specjalnego w Grupie Heineken. Oprócz niego do marek specjalnych należy m.in.: Paulaner, Fischer, Murph’s Irish Stout i Murphy’s Irish Red, Kaper oraz Żywiec Porter.

(MAZ, 09.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.