Piwo Desperados wesprze kampania
09.04.2008, 08:17
Wkrótce ruszy kampania ATL i BTL piwa o smaku tequili Desperados (Grupa Żywiec).
Reklamy, adaptowane na polski rynek z Francji, pojawią się w telewizji i Internecie. Zaplanowano także, przygotowane przez agencję Locomotiva, nietypowe akcje BTL. Firma na razie nie zdradza szczegółów. Promocja piwa Desperados jest związana z rozpoczęciem jego produkcji w Polsce. Do tej pory piwo było produkowana we Francji i na polskim rynku kosztowało blisko 6 zł. Obecnie jego cena spadła do 3,49 zł. Media dla kampanii zaplanuje i kupi dom mediowy ZenithOptimedia. Desperados jest najdynamiczniej rozwijającą się marką piwa specjalnego w Grupie Heineken. Oprócz niego do marek specjalnych należy m.in.: Paulaner, Fischer, Murph’s Irish Stout i Murphy’s Irish Red, Kaper oraz Żywiec Porter.(MAZ, 09.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










