Sieć komórkowa ks. Jankowskiego ma szansę zyskać lojalnych klientów
08.04.2008, 08:28
Sieć komórkowa Prałat Mobile miałaby szansę na zaistnienie wśród sympatyków ks. prałata Henryka Jankowskiego i części słuchaczy Radia Maryja.
Reklamy takiej sieci powinny pojawić się w telewizji publicznej i Polskim Radiu – oceniają specjaliści od reklamy. Michał Soroczyński uważa, że Prałat Mobile to projekt niszowy kierowany do sympatyków prałata Jankowskiego. – Myślę, że poza grupą jego sympatyków nie ma szans na zaistnienie. Jednak w sensie biznesowym ciężko oceniać jego potencjał, może być on nawet duży, bo jak wskazuje przykład Radia Maryja, jest spora grupa jego słuchaczy – mówi. Marek Staniszewski, członek zarządu ds. strategii Young & Rubicam Brands, uważa, że sam pomysł telefonii pre-paid dla osób bliskich Kościołowi jest dobry. – Pomysł na biznes jest dobry, ale ja nie do końca poważnie traktuję kolejne zapowiedzi inicjatyw środowiska księdza Jankowskiego. Reklamy marki mogłyby odwoływać się do takich wartości, jak rodzina, dom i patriotyzm – mówi. Dodaje, że chętnie podjąłby się zadania zbudowania strategii komunikacji takiej marki. O sieci komórkowej pod roboczą nazwą Prałat Mobile napisała wczorajsza ”Rzeczpospolita”. Według gazety sieć oferowałaby m.in. telefony komórkowe z wizerunkiem ks. Jankowskiego, logo, dzwonki i tapety o charakterze patriotycznym. Sieć miałaby zacząć działać w wakacje. Z Instytutem Księdza Prałata Henryka Jankowskiego nie udało nam się wczoraj skontaktować.(TW, 08.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










