Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć komórkowa ks. Jankowskiego ma szansę zyskać lojalnych klientów

Sieć komórkowa Prałat Mobile miałaby szansę na zaistnienie wśród sympatyków ks. prałata Henryka Jankowskiego i części słuchaczy Radia Maryja.

Reklamy takiej sieci powinny pojawić się w telewizji publicznej i Polskim Radiu – oceniają specjaliści od reklamy. Michał Soroczyński uważa, że Prałat Mobile to projekt niszowy kierowany do sympatyków prałata Jankowskiego. – Myślę, że poza grupą jego sympatyków nie ma szans na zaistnienie. Jednak w sensie biznesowym ciężko oceniać jego potencjał, może być on nawet duży, bo jak wskazuje przykład Radia Maryja, jest spora grupa jego słuchaczy – mówi. Marek Staniszewski, członek zarządu ds. strategii Young & Rubicam Brands, uważa, że sam pomysł telefonii pre-paid dla osób bliskich Kościołowi jest dobry. – Pomysł na biznes jest dobry, ale ja nie do końca poważnie traktuję kolejne zapowiedzi inicjatyw środowiska księdza Jankowskiego. Reklamy marki mogłyby odwoływać się do takich wartości, jak rodzina, dom i patriotyzm – mówi. Dodaje, że chętnie podjąłby się zadania zbudowania strategii komunikacji takiej marki. O sieci komórkowej pod roboczą nazwą Prałat Mobile napisała wczorajsza ”Rzeczpospolita”. Według gazety sieć oferowałaby m.in. telefony komórkowe z wizerunkiem ks. Jankowskiego, logo, dzwonki i tapety o charakterze patriotycznym. Sieć miałaby zacząć działać w wakacje. Z Instytutem Księdza Prałata Henryka Jankowskiego nie udało nam się wczoraj skontaktować.

(TW, 08.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.