Gaga Z. bohaterką kampanii Rennie
08.04.2008, 08:14
JWT Digital, dział interaktywny agencji JWT Polska, przygotował dla koncernu Bayer Polska kampanię internetową leku na zgagę Rennie. Bohaterką kampanii jest fikcyjna piosenkarka Gaga Z.
Agencja przygotowała stronę internetową Gagaz.pl, na której znajdują się m.in. informacje i opinie o piosenkarce, jej blog oraz linki do stron internetowych, na których znajdują się informacje o artystce. Kampania wykorzystuje serwisy YouTube, witryny społecznościowe, popularne strony plotkarskie, takie jak Pomponik.pl, Kozaczek.pl i Se.com.pl. Celem działań jest zachęcenie młodych ludzi do odwiedzania witryny leku Rennie Alezgaga.pl. Projekt powstał pod nadzorem Macieja Malewicza, dyrektora kreatywnego JWT.(TW, 08.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










