Sokółka wydała 750 tys. zł na najnowszą kampanię
04.04.2008, 07:51
Ruszyła nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa firmy Sokółka Okna i Drzwi SA - polskiego producenta okien i drzwi.
To największe działania marketingowe spółki od ośmiu lat. Budżet kampanii wynosi 750 tys. zł. Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych i średnich miast, osoby w wieku 35-50 lat, które przy zakupie produktów kierują się przede wszystkim jakością. Działania obejmują zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie, w tym telewizję i radio. Reklamę w prasie zaplanowano w specjalistycznych tytułach branżowych oraz najpopularniejszych czasopismach wnętrzarskich. Kreację przygotowały agencje Umbrella Marketing Group z Warszawy oraz 4e z Białegostoku. Media kampanii, która potrwa do końca kwietnia, zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. Dodatkowo działania public relations realizuje Core PR.(MŁ, 04.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










