Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania Cyfrowego Polsatu na Euro 2008

Rozpoczęła się kampania reklamowa platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat, w której firma podkreśla, że jako jedyna z platform pokaże mecze Euro 2008.

Meczów Euro 2008 nie będą mogły pokazać konkurencyjne platformy Cyfra+ i N, ponieważ nie mają w ofercie kanałów: Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra, które będą transmitować spotkania. Polsat wciąż twierdzi, że właścicielem sublicencji do turnieju jest TVP, ale telewizja publiczna uważa, że nie ma żadnych zobowiązań wobec stacji Zygmunta Solorza-Żaka i nie zamierza płacić za prawa. Sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie, ale Polsat nie może czekać na rozstrzygnięcie w procesie przeciwko TVP. Zgodnie z przepisami UEFA musi pokazać większość meczów na antenie naziemnej. Działania reklamowe Cyfrowego Polsatu obejmą telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV 4), radio (Radia Plus, Radio Złote Przeboje, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx oraz Radio Zet) i prasę (”CKM”, ”Playboy”, ”Przegląd Sportowy”, ”Piłka Nożna”, ”Magazyn Futbol”, ”Futbol.pl”, ”Men’s Health”, ”Auto Motor i Sport”, ”TV Sat Magazyn”, ”TV Lider”). Ponadto w kampanii zostaną wykorzystane materiały BTL – m.in. plakaty w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kreację do kampanii przygotował Cyfrowy Polsat we współpracy z agencją Grandes Kochonos, natomiast media zakupił dom mediowy OMD Media Direction.

(AG, 03.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.