Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola Zero - nowy produkt dla mężczyzn

Coca-Cola Poland Services wprowadza na rynek Coca-Colę Zero, produkt kierowany do mężczyzn w wieku 20-29 lat.

Koncern ma już w swojej ofercie Coca-Colę Light dla kobiet. Markę Coca-Cola Zero firma wprowadziła w 2007 roku w 37 krajach. Teraz produkt pojawi się w polskich sklepach. Nowość koncernu będzie od połowy kwietnia wspierana intensywną kampanią reklamową. Dział marketingu zakłada, że po pierwszych dwóch tygodniach pozwoli ona osiągnąć 70 proc. zasięg w grupie docelowej, czyli że taki procent klientów zobaczy przynajmniej raz reklamę nowej Coli. Głównym medium kampanii będzie telewizja i outdoor. Ponadto zostanie wykorzystana prasa i Interent oraz będą przeprowadzone akcje samplingowe. Hostessy rozdadzą podczas tych działań zarówno coca-colę zero, jak i coca-colę light – w sumie 2 mln puszek. Jedną z ważniejszych atrakcji będzie konkurs, w którym można wygrać wyjazd na Euro 2008 (w jego ramach oprócz wejściówek na mecze także dodatkowe atrakcje, jak oglądanie rozgrzewki piłkarzy, uczestnictwo w konferencjach prasowych i imprezach dla VIP-ów). Kampanię przygotowały agencja reklamowa Publicis, agencja interaktywna K2 Internet oraz dom mediowy Starcom i agencja public relations Edelman Polska. Potrwa ona do czerwca. Kolejne działania będą kontynuowane jesienią.

(MŁ, 03.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.