Kolejna odsłona kampanii MobilKinga już bez TVP
02.04.2008, 08:19
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej MobilKinga, wirtualnego operatora telefonii komórkowej.
Ta część działań piętnuje nieuczciwe oferty telekomów, zawierające ukryte opłaty. Operator nie wykupił czasu reklamowego w TVP. Kampania MobilKinga oferty konkurencyjnych telekomów porównuje do kobiet o kuszących kształtach. Są one tutaj symbolem chwytów reklamowych narażających klientów innych operatorów na większe od przewidywanych koszty. W spotach padają m.in. słowa: ”Zanim wybierzesz, przyjrzyj im się uważnie. Większość operatorów zachowuje się jak kobiety. Nie zawsze mówią całą prawdę. MobilKing gra fair. Zero ukrytych opłat i niskie ceny” lub ”Oferty niektórych operatorów komórkowych mogą nawet ponętnie wyglądać. Ale zanim powiesz tak, opłaca się przyjrzeć im z bliska”. Spoty są od wczoraj emitowane m.in. w Polsacie i TVN-ie. Operator nie zdecydował się na wykupienie czasu reklamowego w TVP – w poprzedniej odsłonie kampanii TVP, na wniosek KRRiT, przerwała na kilka dni emisję pełnej wersji spotów MobilKinga, bo zdaniem KRRiT reklama była sprzeczna z ustawą o radiofonii i telewizji i zawierała treści dyskryminujące ze względu na płeć. MobilKing to pre-paidowa marka dla mężczyzn, których firma określa jako prawdziwych facetów. Zestawy startowe są dostępne w sklepach sieci Żabka, kioskach oraz sklepach z telefonami komórkowymi Teletorium i Connex. Operator zakłada, że do końca 2008 roku pozyska ok. 200 tys. abonentów.(TW, 02.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










