PTC promuje telefon Giorgio Armani Samsung i taryfy abonamentowe "Nowa Era"
02.04.2008, 08:17
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej oferty "Styl w biznesie" marki Era Biznes. Dziś rozpoczyna też kampanię reklamową taryf abonamentowych Nowa Era.
W ofercie skierowanej do rynku biznesowego są dostępne telefony łączące nowoczesną technologię z wyjątkowym designem. Tym razem Era promuje telefon Giorgio Armani Samsung. W poprzedniej kampanii oferty PTC promowała model telefonu LG Prada. Kampania obejmuje prasę lifestylową, magazyny dla kobiet i mężczyzn oraz nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. na lotnisku Okęcie). Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media kupił Optimum Media OMD. Kampania taryf Nowa Era obejmuje telewizyjne stacje ogólnopolskie i tematyczne (m.in. TVN 24, Polsat Sport, Discovery Channel, Animal Planet, Canal+), prasę (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Tele Tydzień”, ”Newsweek Polska”, ”Polityka”), Internet, radio i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej PTC przy współpracy domu mediowego Optimum Media OMD i agencji G7.(TW, 02.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










