Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Wojdyło business development managerem w GfK Polonia

Adam Wojdyło został business development managerem w dziale Custom Research FMCG GfK Polonia.

Będzie tam odpowiadał za utrzymanie i rozwój kontaktów biznesowych w sektorze FMCG. Wojdyło był ostatnio dyrektorem ds. projektów w grupie prasowej Media Regionalne. Wcześniej przez osiem lat był związany z Presspubliką, gdzie pełnił funkcję dyrektora biura reklamy i ogłoszeń ”Rzeczpospolitej”.

(MAG, 02.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.