Marek Gargała prezesem SAR-u, Paweł Kastory zrezygnował
Nowym prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) został dyrektor zarządzający Publicis Marek Gargała. Zmienił się nie tylko skład zarządu stowarzyszenia, ale też jego nazwa i strategia.
Walne zgromadzenie członków SAR-u wybrało władze stowarzyszenia na kolejną kadencję. W skład zarządu weszli: Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Agnieszka Kosik (Guidline), Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Cezary Antoń (Brain), Kot Przybora (PZL) i Marek Żołędziowski (DFF/Mothership). Natomiast w skład rady nadzorczej: Zofia Sanejko (Universal McCann), Jakub Benke (Starcom), Piotr Domaniewski (Draftfcb + Ad Fabrika), Paweł Kastory (DDB). W sądzie koleżeńskim zasiądą: Kuba Kamiński (Brain), Katarzyna Łakińska (V&P Agencja Reklamowa), Marek Janicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski, (FFCreations) i Małgorzata Węgierek (Mediaedge:cia). Ze stanowiska prezesa SAR ustąpił Paweł Kastory (prezes Grupy Corporate Profiles DDB). Na jego miejsce powołano dyrektora zarządzającego Publicis Marka Gargałę. Na nowo zdefiniowano cele stowarzyszenia. Są nimi przede wszystkim: dbanie o rozwój rynku komunikacji marketingowej, pełnienie roli opiniotwórczej, integrowanie i reprezentowanie jak największej części środowiska reklamowego. Zmieniła się nazwa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych - na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do stowarzyszeni przyjęto nowych członków wspierających: agencję reklamową Focus Advertising i Hypermedia. Członkami zwyczajnymi zostali: Sławomir Stępniewski i Grzegorz Kurowski (Hypermedia), Daniel Gadomski i Joanna Żuk (Focus Advertising), Monika Bierwagen (Grey Worldwide), Jędrzej Oleszkiewicz i Robert Winiarski (Lowe GGK), Marcin Barcz (Leo Burnett), Jarosław Śmigiel (G7), Tomasz Dembiński (San Markos Republika Dobrej Marki), Joanna Hurda (Saatchi&Saatchi) i Paweł Niezgoda (Testardo Red Cell).(DOK)










