Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Gargała prezesem SAR-u, Paweł Kastory zrezygnował

Nowym prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) został dyrektor zarządzający Publicis Marek Gargała. Zmienił się nie tylko skład zarządu stowarzyszenia, ale też jego nazwa i strategia.

Walne zgromadzenie członków SAR-u wybrało władze stowarzyszenia na kolejną kadencję. W skład zarządu weszli: Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Agnieszka Kosik (Guidline), Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Cezary Antoń (Brain), Kot Przybora (PZL) i Marek Żołędziowski (DFF/Mothership). Natomiast w skład rady nadzorczej: Zofia Sanejko (Universal McCann), Jakub Benke (Starcom), Piotr Domaniewski (Draftfcb + Ad Fabrika), Paweł Kastory (DDB). W sądzie koleżeńskim zasiądą: Kuba Kamiński (Brain), Katarzyna Łakińska (V&P Agencja Reklamowa), Marek Janicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski, (FFCreations) i Małgorzata Węgierek (Mediaedge:cia). Ze stanowiska prezesa SAR ustąpił Paweł Kastory (prezes Grupy Corporate Profiles DDB). Na jego miejsce powołano dyrektora zarządzającego Publicis Marka Gargałę. Na nowo zdefiniowano cele stowarzyszenia. Są nimi przede wszystkim: dbanie o rozwój rynku komunikacji marketingowej, pełnienie roli opiniotwórczej, integrowanie i reprezentowanie jak największej części środowiska reklamowego. Zmieniła się nazwa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych - na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do stowarzyszeni przyjęto nowych członków wspierających: agencję reklamową Focus Advertising i Hypermedia. Członkami zwyczajnymi zostali: Sławomir Stępniewski i Grzegorz Kurowski (Hypermedia), Daniel Gadomski i Joanna Żuk (Focus Advertising), Monika Bierwagen (Grey Worldwide), Jędrzej Oleszkiewicz i Robert Winiarski (Lowe GGK), Marcin Barcz (Leo Burnett), Jarosław Śmigiel (G7), Tomasz Dembiński (San Markos Republika Dobrej Marki), Joanna Hurda (Saatchi&Saatchi) i Paweł Niezgoda (Testardo Red Cell).

(DOK)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.