Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTV Networks Polska promuje jednocześnie wszystkie swoje stacje

Dziś startują ogólnopolskie kampanie wszystkich czterech stacji z portfolio MTV Networks Polska.

Kampania reklamowa Comedy Central Polska pod hasłem ”Comedy Central największe jaja w telewizji” potrwa sześć tygodni i obejmie nośniki reklamy zewnętrznej, prasę, radio, telewizyjne kanały tematyczne, Internet oraz kina. Kampania o wartości 1 mln zł prezentowana będzie w sześciu miastach (Warszawa, Białystok, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Wrocław). Pomysły kreatywne na część prasową opracowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Pozostałe kreacje zostały przygotowane przez zespół MTV Networks Polska. Kampania VH 1 Polska pod hasłem ”Chciałbym już dorosnąć do VH 1” obejmie nośniki outdooru, prasę, radio, Internet i platformy cyfrowe. Kampanię przygotował zespół MTV Networks Polska we współpracy z agencją Lowe GGK. MTV Polska zareklamuje swój program ”MTV Cribs”, który gości w domach celebrytów. W dwuetapowej kampanii wezmą udział Mariusz Pudzianowski i Sidney Polak. Akcja, która obejmie telewizję, prasę, radio, nośniki reklamy zewnętrznej i Internet, została przygotowana we współpracy z DougFaberFamily. Również Viva Polska będzie reklamowała jeden ze swoich programów – ”Hot or Not”, który wyłoni dwójkę nowych prezenterów stacji. Kampania, przygotowana przez zespół MTV Networks Polska, obejmie takie działania, jak plakaty w szkołach, reklamy na przystankach autobusowych, promocję w klubach i wybrane media (prasa, Internet).

(KRZ, 01.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.