Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność serialu ”24 godziny” w TV 4 daleka od amerykańskiej

Trzeci sezon amerykańskiego serialu sensacyjnego ”24 godziny” po trzech tygodniach emisji w TV 4 przyciągnął średnio 120 tys. widzów.

Czwórka rozpoczęła emisję trzeciego sezonu serialu 12 marca, nadając po dwa odcinki w środy o 21 (ale w ubiegłym tygodniu wyemitowano tylko jeden). Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, miała w tym czasie tylko 1 proc. udziału w rynku – mniej niż TVN Siedem (1,7 proc.) i niewiele więcej niż Puls (0,8 proc.). Natomiast w USA serial ”24 godziny” (”24”) jest bardzo popularny. Trzeci sezon emitowany tam na przełomie 2003/2004 roku w telewizji Fox miał średnio 10,3 mln widzów, a ostatnio pokazany (w ub.r.) sezon szósty – 13 mln. Na przyszły rok Fox zapowiedział emisję sezonu siódmego.

(RUT, 31.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.