Oglądalność serialu ”24 godziny” w TV 4 daleka od amerykańskiej
31.03.2008, 08:23
Trzeci sezon amerykańskiego serialu sensacyjnego ”24 godziny” po trzech tygodniach emisji w TV 4 przyciągnął średnio 120 tys. widzów.
Czwórka rozpoczęła emisję trzeciego sezonu serialu 12 marca, nadając po dwa odcinki w środy o 21 (ale w ubiegłym tygodniu wyemitowano tylko jeden). Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, miała w tym czasie tylko 1 proc. udziału w rynku – mniej niż TVN Siedem (1,7 proc.) i niewiele więcej niż Puls (0,8 proc.). Natomiast w USA serial ”24 godziny” (”24”) jest bardzo popularny. Trzeci sezon emitowany tam na przełomie 2003/2004 roku w telewizji Fox miał średnio 10,3 mln widzów, a ostatnio pokazany (w ub.r.) sezon szósty – 13 mln. Na przyszły rok Fox zapowiedział emisję sezonu siódmego.(RUT, 31.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










