Ströer rozpoczął montaż infoscreenów
31.03.2008, 08:14
Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer rozpoczęła na stacjach warszawskiego metra montaż infoscreenów, czyli nośników emitujących program przerywany reklamami.
W pierwszym etapie inwestycji firma uruchomi 23 nośniki na sześciu głównych stacjach metra. Reklamy będą stanowiły ok. 30 proc. programu. Planowany kontent pozareklamowy to m.in.: wiadomości krajowe i zagraniczne (tematy: polityka, wydarzenia, gospodarka, świat, kultura, opinie, hi-tech, sport, życie na luzie, auto, kobieta), zdjęcia, plotki, recenzje płyt, filmów i gier, notowania giełdowe. Ströer zarządza kontentem we własnym zakresie, ale na razie nie informuje, kto go dostarcza. Infoscreeny mają pojawić się na stacjach: Centrum, Pole Mokotowskie, Politechnika, Ratusz, Świętokrzyska i Wilanowska. Pierwszy etap inwestycji potrwa kilka miesięcy i ma kosztować ok. 4 mln zł. Sieć będzie rozwijana. Od połowy kwietnia do połowy maja będą trwały testy nośników. Przedstawiciele firmy zapewniają, że infoscreeny cieszą się dużym zainteresowaniem reklamodawców. Firma uzasadnia inwestycję rosnącym popytem na reklamę w metrze (wg badań Metra Warszawskiego SA z metra korzysta dziś ok. 400 tys. osób dziennie, a do końca br. liczba ta wzrośnie do 500 tys.). Za granicą Ströer ma infoscreeny na stacjach metra, dworcach kolejowych i na lotniskach w Niemczech, a od niedawna również w wiedeńskim metrze.(TW, 31.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










