Dział: PRASA

Dodano: Marzec 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska została zastępcą redaktora naczelnego "Machiny"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska została zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika "Machina" (Platforma Mediowa Point Group SA).

Drugim zastępcą redaktora naczelnego ”Machiny” pozostaje Marek Belina. Nazarewicz-Sosińska była m.in. redaktor naczelną ”Expressu Wieczornego”, miesięczników ”Marie Claire” i ”Premiery”, tygodnika ”Naj” i dwutygodnika ”Na żywo” oraz zastępcą redaktora naczelnego ”Super Expressu”. Prowadziła też ”Pytanie na śniadanie” i ”Magazyn Ekspresu Reporterów” (oba w TVP 2). Od ub.r. jest prowadzącą i scenarzystką programów w TVP 1 ”Kawa czy herbata?” i magazynu medycznego ”Zdrowo z Jedynką”.

(MAG, 28.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Metro” w lutym podwoiło cennikowe wpływy reklamowe

Będące w dziesiątce dzienników o największych wpływach reklamowych ”Metro” w lutym br. zwiększyło o prawie 100 proc. swoje przychody reklamowe w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r.

Według cennikowych danych Expert Monitora (netto, bez autopromocji) największe wpływy reklamowe miała w lutym ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) - zarobiła 81,9 mln zł (o 12,8 proc. więcej niż w lutym 2007 roku). Za nią znalazł się projekt ”Polska” (Grupa Wydawnicza Polskapresse) –25,9 mln zł (Express Monitor podaje sumy wpływów wszystkich dzienników projektu jak dla jednego tytułu). Trzecia jest ”Rzeczpospolita” (Presspublica) - zarobiła 14,8 mln zł (wzrost o 15,2 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Dziennik” (Axel Springer Polska) – 13,2 mln zł (wzrost o 60,4 proc.), ”Fakt” (też Axel Springer Polska) – 13 mln zł (wzrost o 24,4 proc.), ”Super Express” (Murator SA) – 8,1 mln zł (wzrost o 41,4 proc), ”Metro” (Agora SA) – 8,1 mln zł (wzrost o 99,8 proc.). Tytuły zajmujące trzy ostatnie miejsca to: dwudnik ”Echo Miasta” (Media4Mat) – 4,7 mln zł, ”Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia SA) – 3,3 mln zł oraz ”Express Bydgoski” (Express Media) – niecałe 3 mln zł.

(MAG, 28.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo