Powstanie las prenumeratorów "Newsweeka" i "Forbesa"
28.03.2008, 08:41
Za wykupienie półrocznej prenumeraty tygodnika "Newsweek Polska" lub miesięcznika "Forbes" (oba wydaje Axel Springer Polska) wydawca posadzi symbolicznie jedno drzewo.
Las powstanie w porozumieniu z nadleśnictwem Jabłonna, które jest współorganizatorem przedsięwzięcia. W pierwszej kolejności zostaną posadzone drzewa dla obecnych prenumeratorów pism - ok. 20 tys. brzóz i sosen. – Ideą akcji jest działanie proekologiczne wpisujące się w strategię biznesu społecznie odpowiedzialnego. Oddajemy naturze to, co jej zabieramy - jedna prenumerata równa się jedno drzewo – mówi Magdalena Biernacka, specjalista ds. sprzedaży nakładu w Axel Springer Polska, odpowiedzialna za koordynowanie akcji. Zalesianie rozpocznie się 4 kwietnia. Przeprowadzane będzie dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Propozycja Springera skierowana jest zarówno do prenumeratorów indywidualnych, jak i firm. Każda instytucja, która zamówi przynajmniej 15 półrocznych prenumerat któregoś z tych tytułów, otrzyma certyfikat potwierdzający zasadzenie drzew oraz tytuł firmy przyjaznej ekologii. Dodatkowo co piąta firma otrzyma dysk WD Green Power o pojemności 1 TB, zużywający o 40 proc. mniej energii niż tradycyjne dyski. Na stronie dedykowanej akcji Eko.newsweek.pl pojawi się relacja z akcji zalesiania, a na łamach ”Newsweeka” redakcja planuje materiał na ten temat. Wykupienie eko-prenumeraty jest też tańsze. Cena półrocznej prenumeraty wersji drukowanej ”Newsweeka” kosztuje 104 zł (normalnie 117 zł), a elektronicznej – 65 zł. W przypadku ”Forbesa” jest to odpowiednio 51 zł za wersję papierową (normalnie 57 zł) i 30 zł za wersję elektroniczną.(AW, 28.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










