UPC Polska rozpoczyna sprzedaż cyfrowej telewizji
28.03.2008, 08:31
Na początku kwietnia br. ruszy sprzedaż usługi cyfrowej telewizji największego polskiego operatora kablowego – UPC Polska.
Przez pierwszy miesiąc sprzedaż obejmować będzie wyłącznie warszawskich abonentów operatora, którzy mają zakupione pakiety premium (Canal+, HBO i pakiet kanałów anglojęzycznych). W maju UPC Polska uruchomi sprzedaż dla pozostałych klientów ze stolicy, natomiast w kolejnych miesiącach oferta cyfrowa będzie dostępna m.in. w Katowicach, Opolu, Wrocławiu i Krakowie. W pakietach cyfrowych UPC Polska znajdzie się 107 kanałów telewizyjnych. Będą to wszystkie stacje dostępne dotychczas w pakietach analogowych oraz kilkadziesiąt dodatkowych – wśród nich History Channel, Nat Geo Wild, MTV Dance, E! Entertainment, BBC Knowledge, TV 1000, Cinemax, HBO Comedy, Universal Channel, Fox Life. W usłudze od razu dostępne będą stacje nadawane w wysokiej rozdzielczości. Będą to National Geographic Channel HD, Canal+ Sport HD, Canal+ Film HD, History Channel HD, HBO HD i TVN HD. Oferta programowa została podzielona na dwa podstawowe pakiety Select i Max oraz pakiety premium Canal+, HBO i Cinemax. Miesięczne opłaty abonamentowe za poszczególne pakiety będą uzależnione od rodzaju dekodera, który wybierze abonent. Do dyspozycji ma trzy typy dekoderów: standardowy, wyposażony w twardy dysk do nagrywania programów oraz pozwalający zarówno na odbiór kanałów HD, jak i nagrywanie. Na przykład w przypadku standardowego dekodera opłata za pakiet Select wyniesie 65 zł miesięcznie, natomiast za pakiet Max - 75 zł. UPC Polska zapowiada, że stopniowo będzie rozszerzać zawartość programową pakietów i wprowadzać nowe usługi. Na pierwszą połowę 2009 roku operator planuje uruchomienie usługi wideo na żądanie.(AG, 28.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










