Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FFCreation zmieniła nazwę, specjalizację i ma nowego dyrektora

FireFlyCreation to nowa nazwa agencji reklamowej FFCreation. Agencja rozszerza także profil działalności i planuje zatrudnienie ok. 15 osób.

FireFlyCreation chce być agencją full services. Do oferowanych do tej pory działań z zakresu e-marketingu, BTL i nowych mediów chce dołączyć media tradycyjne. W tym celu tworzy dział odpowiedzialny za kreację i realizację kampanii przede wszystkim telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pojawiły się w nim nowe osoby. Suzan Giżyńska została dyrektorem kreatywnym i dyrektorem zarządzającym. Odpowiada za kreację i rozwój strategii komunikacji dla klientów agencji, kształtowanie standardów pracy, a także wsparcie działu new business. Giżyńska do tej pory pracowała w Testardo Red Cell (senior copywriter), DDB Warszawa (senior creative) i Just (creative director). Docelowo w agencji ma pracować ok. 100 osób - teraz pracuje w niej 85.

(DOK, 28.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.