FFCreation zmieniła nazwę, specjalizację i ma nowego dyrektora
28.03.2008, 08:23
FireFlyCreation to nowa nazwa agencji reklamowej FFCreation. Agencja rozszerza także profil działalności i planuje zatrudnienie ok. 15 osób.
FireFlyCreation chce być agencją full services. Do oferowanych do tej pory działań z zakresu e-marketingu, BTL i nowych mediów chce dołączyć media tradycyjne. W tym celu tworzy dział odpowiedzialny za kreację i realizację kampanii przede wszystkim telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pojawiły się w nim nowe osoby. Suzan Giżyńska została dyrektorem kreatywnym i dyrektorem zarządzającym. Odpowiada za kreację i rozwój strategii komunikacji dla klientów agencji, kształtowanie standardów pracy, a także wsparcie działu new business. Giżyńska do tej pory pracowała w Testardo Red Cell (senior copywriter), DDB Warszawa (senior creative) i Just (creative director). Docelowo w agencji ma pracować ok. 100 osób - teraz pracuje w niej 85.(DOK, 28.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










