Ambasadorem Husqvarna Polska został ojciec Roberta Kubicy
26.03.2008, 08:25
Twarzą Husqvarna Polska został ojciec jedynego polskiego kierowcy Formuły 1 Artur Kubica. To pierwsze odwołanie do znanego nazwiska w działaniach promocyjnych firmy i jedna z nielicznych kampanii wykorzystująca osobę z najbliższego otoczenia celebrity.
Piotr Stański, menedżer ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna Polska, pytany o udział Artura Kubicy w kampanii wyjaśnił, że chodzi o podkreślenie faktu, iż firma osiąga sukces przede wszystkim dzięki wykorzystaniu technologii na wysokim poziomie, a na niej opierają się też wyścigi Formuły 1. Dodał, że wizerunek ojca Roberta Kubicy ma nie tylko podnieść prestiż marki, ale także jej popularność. Spoty marki Husqvarna Polska (zamówiono w stacjach ogólnopolskich) rozpoczynają się od słów: ”Nazywam się Artur Kubica. Od lat obserwuję rozwój mistrza, sekret profesjonalizmu...”. Następnie w reklamach maszyny do prac w ogrodzie opisywane są na podobieństwo samochodów wyścigowych. Z udziałem Artura Kubicy nakręcono łącznie trzy główne wersje reklam. Mają promować przede wszystkim pilarki i kosiarki. Reklamy ukażą się także w prasie, radiu, Internecie oraz w materiałach POS dystrybuowanych w punktach sprzedaży. Husqvarna, choć obecna w Polsce od 13 lat, znane nazwisko wykorzystuje w działaniach reklamowych po raz pierwszy. Kreacja i realizacja kampanii powstała we współpracy z agencją Grupa Komunikacyjna Betlej & Partners. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu MediaCom Warszawa. Kampanię zaplanowano na okres do końca czerwca br. Do tej pory osobę z rodziny celebrity wykorzystał m.in. producent leku Valerin Mite - do udziału w kampanii Aflofarm zaprosił Izabelę Małysz.(DOK, 26.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










