Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 3,77 mln widzów ”Jak oni śpiewają” w Polsacie

Program rozrywkowy ”Jak oni śpiewają” po trzech odcinkach wyprzedza konkurencję pod względem liczby widzów, ale przegrywa z Jedynką w grupie komercyjnej.

Emitowany od 8 marca show przyciąga średnio 3,77 mln widzów (pierwszy odcinek miał ich 3,88 mln, potem ta liczba malała), dając stacji 26,57 proc. średniego udziału w rynku. To więcej niż osiągały w tym czasie (sobota, 20-22.50) inne stacje. Udział Jedynki wyniósł bowiem 22,86 proc. (pasmo filmowe), TVN-u 19,10 proc. (seriale ”Niania” i ”Kryminalni” oraz pasmo komediowe), Dwójki 13,51 proc. (m.in. programy kabaretowe i pasmo filmowe). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) lepsza od Polsatu okazała się propozycja Jedynki: miała ona 24,04 proc. udziału w rynku, Polsat – 23,18 proc., TVN – 21,29 proc., TVP 2 – 13,64 proc. Nadawana wiosną ub.r. pierwsza edycja ”Jak oni śpiewają” miała po trzech emisjach 5,18 mln widzów i 32,24 proc. udziału w rynku, a druga (jesień ub.r.) – 3,76 mln i 27,15 proc. Producentem programu jest firma Rochstar. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 26.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.