Awanse w Initiative Warszawa
25.03.2008, 08:22
W domu mediowym Initiative Warszawa awansowano sześć osób i wzmocniono zespół telewizji.
Buying manager Krzysztof Badziak został buying directorem w zespole buyingu, który odpowiada m.in. za negocjacje z biurami reklam. W teamie kierowanym przez Roberta Konika (Citroën, Tchibo Warszawa, Ecco, Lidl Polska, Fujitsu Siemens) media manager Marta Janicka została group media managerem, senior media planner Magdalena Paszkin – media managerem, junior media planner Katarzyna Zawisza - media planner buyerem, asystent Mirosław Nietupski – junior media planner buyerem. Ponadto Bartosz Adamski został account directorem w zespole Telekomunikacji Polskiej, a wcześniej był p.o. account directorem. Do zespołu telewizji dołączyła junior media planner Katarzyna Smarczewska, która wcześniej pracowała na podobnym stanowisku w grupie domów mediowych OMG.(MŁ, 25.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










