ZenithOptimedia przygotuje kampanię dla brytyjskiej skarbówki
Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanuje i zakupi media do kampanii informacyjnej, jaką w Polsce przeprowadzi Urząd Skarbowy i Podatkowy Wielkiej Brytanii (HM Revenue & Customs).
Celem kampanii brytyjskiego urzędu jest poinformowanie Polaków o zmianie przepisów celnych w Wielkiej Brytanii, zgodnie z którymi należy opłacać pełne cło za tytoń wysyłany pocztą do tego kraju. Według nowych regulacji prawnych papierosy wysyłane do Wielkiej Brytanii pocztą mogą zostać zatrzymane i zniszczone, jeśli nie opłacono za nie cła. W ramach działań zostanie wykorzystana prasa codzienna (ogólnopolska i regionalna) oraz tygodniki i ogólnopolskie radio. Dodatkowo działania reklamowe będą prowadzone w oddziałach pocztowych na terenie całego kraju. Akcja informacyjna rozpocznie się 25 marca i potrwa dwa tygodnie. Kreację przygotowała agencja reklamowa JWT z Wielkiej Brytanii.(MŁ, 25.03.2008)










