"Kuba Wojewódzki" pozostaje liderem pasma, choć ma mniej widzów
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN-ie po przeniesieniu programu na wtorek ma mniej widzów, niż w ub.r., choć nadal wygrywa z konkurencją.
Nadawany od 4 marca we wtorki o 22.30 program gromadził po trzech odcinkach średnio 2 mln widzów, dając stacji 24,13 proc. średniego udziału w rynku. W tym czasie Polsat (pasmo filmowe) miał 22,92 proc. (choć wygrał z TVN-em w ostatni wtorek, osiągając 26,41 proc. w stosunku do 23,66 proc. TVN-u); TVP 2 – 15,31 proc. (pasmo filmowe), a TVP 1 – 9,93 proc. (m.in. ”Misja specjalna”). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) ”Kuba Wojewódzki” osiągnął średnio 25,27 proc. udziału w rynku. W ub.r. talk-show był nadawany w niedziele o godz. 22. Pierwsze trzy odcinki sezonu wiosennego (emitowane od 18 lutego ub.r.) przyciągnęły wtedy średnio 2,5 mln widzów (z 22,38 proc. udziału w rynku TVN wyprzedził konkurencję). Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 20.03.2008)










