Puchar Świata w skokach narciarskich: mniej widzów, ale większe przychody
19.03.2008, 08:29
Transmisje zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2007/2008 przyciągały do TVP 1 średnio 3,6 mln widzów, a cennikowe wpływy z emitowanych w tym czasie reklam wyniosły 22,4 mln zł.
Widownia zawodów z udziałem najlepszych skoczków narciarskich była o 35 proc. mniejsza niż w sezonie 2006/2007, mimo to przychody były wyższe o 24 proc. W czasie transmisji (zawody odbywały się od listopada ub.r. do marca br.) udział Jedynki w rynku wynosił średnio 35,12 proc. (w zwycięskim dla Adama Małysza sezonie 2006/2007 – 44,57 proc.). W poprzednich latach PŚ w skokach gromadził średnio: 5,6 mln widzów w sezonie 2006/2007, 4,5 mln w sezonie 2005/2006 (39,76 proc. udziału w rynku); 6,2 mln w sezonie 2004/2005 (50,4 proc.) i 5,8 mln w sezonie 2003/2004 (47,6 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 19.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










