MobilKing w ocenzurowanych spotach wraca do TVP
Od wczoraj Telewizja Polska emituje ocenzurowane wersje spotów reklamowych wirtualnego operatora komórkowego MobilKing.
TVP emituje spoty z czarną planszą i napisem odsyłającym do strony internetowej operatora. Z reklam usunięto napis ”Zakazano”, który znalazł się w dwóch poprzednich, ocenzurowanych wersjach odrzuconych przez TVP (na ich emisję zgodziły się stacje komercyjne). TVP nie emitowała spotów MobilKinga od ostatniego wtorku po reakcji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która wezwała nadawców do zaprzestanie rozpowszechniania reklam marki. Zdaniem KRRiT reklama była sprzeczna z ustawą o radiofonii i telewizji i zawierała treści dyskryminujące ze względu na płeć (przedstawiono w nich kobiety nie radzące sobie z czynnościami uważanymi za męskie). W połowie kwietnia MobilKing rozpocznie kampanię w prasie. W zakresie kreacji operator współpracuje z agencją reklamową Kaspen z Czech, a media kupuje dom mediowy MindShare Polska. Za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna Netizens.(TW, 18.03.2008)










