Hand Made opracowała kreację kampanii dla Nordea Profit Plus
18.03.2008, 08:13
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała dla Nordea Banku kreację kampanii reklamowej polisy Nordea Profit Plus.
W 30-sekundowym spocie ponownie wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, Fina znanego m.in. z programu w TVP 2 ”Europa da się lubić” i motyw sześcianu, który wprowadzono w komunikacji konta osobistego Nordea Spektrum w styczniu br. Spot jest emitowany w kanałach tematycznych. Kampania obejmuje ponadto prasę (ogłoszenia i inserty m.in. w ”Gazecie Wyborczej”, ”Polityce”, ”Metrze”) i materiały BTL w punktach sprzedaży Media kupił dom mediowy MPG. Ze strony Nordea Banku kampanię prowadzi Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji. W Hand Made za jej przygotowanie odpowiada team kreatywny: Radek Jakubiak (copywriter), Grzegorz Karwala (art director), Joanna Pająk (account manager) i Artur Lalewicz (client service director). Spot wyreżyserował Piotr Rzepliński, wyprodukował go dom produkcyjny Papaya Films. To kolejna kampania przygotowana przez Hand Made dla Nordea Banku. Agencja zdobyła budżet banku w grudniu ub.r.(TW, 18.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










