Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama z Johnem Cleese’em ma pomóc w promocji Pcimia

Kampania promocyjna BZ WBK ma być punktem wyjścia akcji promocyjnej gminy Pcim.

Podejmowane przez władze 11-tysięcznego miasta działania to odpowiedź na kampanię kredytu gotówkowego BZ WBK, w której wykorzystano wizerunek aktora Johna Cleese’a, gwiazdy ”Latającego Cyrku Monty Pythona”. Bohater spotów, by przekonać bank do założenia mu konta, mówi: ”Moja ciocia pochodzi z Pcimia”. Pcim postanowił wykorzystać wzrost zainteresowania gminą. Pod koniec marca br. planuje rozpoczęcie kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym przede wszystkim w okolicach dróg dojazdowych do Zakopanego. Przebiegać ma pod hasłem: ”Dziękuję, że o nas pamiętałeś. Ciocia z Pcimia. Thank You – gmina Pcim”. Przygotowuje się także do organizacji Festiwalu Kroków Niepotrzebnych, który swoim charakterem ma nawiązywać do ”Latającego Cyrku Monty Pythona”. Wczoraj do Johna Cleese’a wysłano list z opisem działań promocyjnych, prośbę o zgodę na wykorzystanie wizerunku i zaproszenie do odwiedzenia Pcimia. Grzegorz Adamski, manager ds. PR BZ WBK, ocenia: –To, że Pcim w kampanii promocyjnej zamierza nawiązywać do naszej kampanii produktowej, jest dla nas dodatkowym powodem do dumy. Kampania zaczęła żyć własnym życiem, a oferta banku jeszcze bardziej zyska na popularności. Zyska i sam Pcim, bo gmina będzie postrzegana jako zaradna – dodaje. Kreację i realizację kampanii ATL Pcim powierzył agencji Media Partner, działania PR – Imago PR. Festiwal przygotuje wspólnie z Media Partner i Imago PR.

(DOK, 14.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.