Reklama z Johnem Cleese’em ma pomóc w promocji Pcimia
14.03.2008, 07:59
Kampania promocyjna BZ WBK ma być punktem wyjścia akcji promocyjnej gminy Pcim.
Podejmowane przez władze 11-tysięcznego miasta działania to odpowiedź na kampanię kredytu gotówkowego BZ WBK, w której wykorzystano wizerunek aktora Johna Cleese’a, gwiazdy ”Latającego Cyrku Monty Pythona”. Bohater spotów, by przekonać bank do założenia mu konta, mówi: ”Moja ciocia pochodzi z Pcimia”. Pcim postanowił wykorzystać wzrost zainteresowania gminą. Pod koniec marca br. planuje rozpoczęcie kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym przede wszystkim w okolicach dróg dojazdowych do Zakopanego. Przebiegać ma pod hasłem: ”Dziękuję, że o nas pamiętałeś. Ciocia z Pcimia. Thank You – gmina Pcim”. Przygotowuje się także do organizacji Festiwalu Kroków Niepotrzebnych, który swoim charakterem ma nawiązywać do ”Latającego Cyrku Monty Pythona”. Wczoraj do Johna Cleese’a wysłano list z opisem działań promocyjnych, prośbę o zgodę na wykorzystanie wizerunku i zaproszenie do odwiedzenia Pcimia. Grzegorz Adamski, manager ds. PR BZ WBK, ocenia: –To, że Pcim w kampanii promocyjnej zamierza nawiązywać do naszej kampanii produktowej, jest dla nas dodatkowym powodem do dumy. Kampania zaczęła żyć własnym życiem, a oferta banku jeszcze bardziej zyska na popularności. Zyska i sam Pcim, bo gmina będzie postrzegana jako zaradna – dodaje. Kreację i realizację kampanii ATL Pcim powierzył agencji Media Partner, działania PR – Imago PR. Festiwal przygotuje wspólnie z Media Partner i Imago PR.(DOK, 14.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










