Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MRM Worldwide obsługuje Makro Cash & Carry w Internecie

Agencja interaktywna MRM Worldwide wygrała przetarg na kompleksową obsługę sieci hurtowni Makro Cash & Carry (Metro Group) w Internecie.

MRM Worldwide informuje, że zdobyła budżet firmy dzięki przygotowaniu dla niej nowej wizji strategii obecności w Internecie i pomysłom na działania z zakresu marketingu wyszukiwarkowego.

(TW, 14.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.