Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tanieją spoty w TVP, po raz pierwszy sprzedawany jest czas w TVP Historia

Dziś biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Spoty w TVP 1 stanieją w stosunku do marca br. średnio o 19 proc., a w TVP 2 – o 17 proc. Pierwszy raz TVP będzie sprzedawać czas w TVP Historia.

Ceny spotów w Jedynce spadną w stosunku do marca br. o 14 proc. w prime time, 16 proc. w ciągu dnia, o 22 proc. po południu, natomiast wzrosną o 13 proc. w nocy. W stosunku do kwietnia ub.r. ceny spadną średnio o 17 proc. W Dwójce ceny spadną o 12 proc. w prime time, o 23 proc. w ciągu dnia, o 27 proc. po południu i o 22 proc. w nocy. W stosunku do kwietnia ub.r. ceny spadną o 25 proc. Biuro reklamy TVP pierwszy raz rozpocznie sprzedaż czasu w TVP Historia. 30-sekundowe spoty kosztują w tym kanale od 100 do 300 zł netto.

(KRZ, 13.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.