Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy agencje przygotowały kampanię Grupy Goodyear

Na poniedziałek zaplanowano rozpoczęcie wiosennej kampanii wizerunkowej Grupy Goodyear. Akcja ma potrwać cztery tygodnie.

Firma będzie promować marki: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania mają być prowadzone w prasie, radiu, telewizji, Internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Marka Goodyear będzie pozycjonowana jako innowacyjna i bezpieczna. Reklamy zamówiono w telewizji (TVN 24, TVN, CNBC Biznes, TVN Turbo, Discovery i TVP Info), radiu (Radio PiN), Internecie (Dziennik.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Rzeczpospolita.pl i Wirtualna Polska) i prasie (”Polityka”, ”Forum”, ”Forbes”, ”Logo”, ”Harvard Business Review”, ”Pani”). ”Poczuj drogę z Touch Technology” – to hasło kampanii Dunlop. Emisję spotów zamówiono w telewizji (Canal+ Sport, Polsat Sport, TVN Turbo). Reklamy mają się ukazywać także w kinach (Cinema City, Mutikino i Silver Screen), prasie (”CKM”, ”Playboy”, ”Top Gear”) i Internecie (Tuning.pl, Motoplaneta.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia.pl). Markę Fulda będzie promował konkurs ”Fuldujemy darmowe tankowanie”. Każdy, kto kupi opony Fulda EcoControl, może wygrać karty uprawniające do darmowego tankowania. Kampania wizerunkowa opon Dębica rozpocznie się z kolei w ostatnim tygodniu marca. Realizowana będzie w telewizji i radiu – zamówiono spoty nawiązujące do sloganu ”Ja? Nie – Dębica!” i prasie (m.in. w ”Super Express” i ”Fakt”). Ma być również sponsorem ”Familiady” (TVP 2) i prognoz pogody w Polsacie. Kampanie marek Grupy Goodyear zostały przygotowane przez agencje reklamowe S4, Saatchi & Saatchi i BBH. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

(DOK, 13.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.