Konkurs Young Creatives po raz pierwszy organizowane w kategorii Film
12.03.2008, 08:35
20 teamów zakwalifikowało się do polskiej edycji Young Creatives organizowanej przez Klub Twórców Reklamy w ramach Polskiego Konkursu Reklamy.
Po raz pierwszy polskie eliminacje Young Creatives organizowane są w trzech kategoriach. Do kategorii Print i Cyber dołączono Film. Do konkursu, w którym mogą startować kreatywni poniżej 28. roku życia, zgłosiły się 24 zespoły z 16 agencji. Po ocenie ich prac przez zarząd KTR-u do udziału w konkursie zakwalifikowało się 10 par w kategorii Print, trzy w kategorii Cyber i siedem w kategorii Film. Każdy team może startować w dwóch kategoriach. W najbliższy piątek w siedzibie KTR-u w godz. 8.30–20.30 zespoły z kategorii Cyber i Print będę pracować nad kampanią społeczną. Brief na nieznany startującym temat przygotował Kuba Kamiński, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Brain. Teamy rywalizujące w kategorii Film na przygotowanie prac będą miały 72 godziny. Temat prac powstał w porozumieniu z biurem promocji Urzędu Miasta Warszawy. Powstałe prace w trzech kategoriach oceni jury Polskiego Konkursu Reklamy. Nagrodą jest wyjazd w czerwcu na Young Creatives do Cannes. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone podczas gali konkursu KTR-u 21 kwietnia.(MAZ, 12.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










