Podravka poszerza grupę docelową o młodsze kobiety
12.03.2008, 08:12
Firma Podravka Polska przygotowała nową kampanię wizerunkową przyprawy Vegeta. Celem marcowej kampanii ”Z Vegetą smakuje lepiej” jest wzmocnienie wizerunku i poszerzenie grupy docelowej.
Jeszcze w ub.r. producent Vegety adresował produkt głównie do kobiet powyżej 30. roku życia. W obecnej kampanii chce dotrzeć do pań w wieku 25 lat i więcej, mieszkanek dużych miast, dobrze wykształconych, podejmujących decyzje o zakupach. Emisję 15- i 30-sekundowych filmów reklamowych zaplanowano na marzec w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem i TV 4. Spoty ukazują się przy programach opiniotwórczych, mających wysoką oglądalność wśród grupy docelowej. Reklamy prasowe zaplanowano głównie w prasie kobiecej (”Przyjaciółka”, ”Gala”, ”Naj”, ”Pani Domu”, ”Tina”, ”Życie na Gorąco”, ”Chwila dla Ciebie”, ”Wysokie Obcasy”). Spot jest adaptacją produkcji zrealizowanej w Chorwacji przez centralę firmy Podravka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.(MŁ, 12.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










