Fastbridge zmodyfikował strukturę
12.03.2008, 08:10
Fastbridge, dział domu mediowego Initiative Warszawa zajmujący się reklamą w mediach cyfrowych, w związku z poszerzeniem oferty zmodyfikował strukturę.
Zmiana polega na zwiększeniu roli całego zespołu w tworzeniu całościowych strategii dla klientów. Fastbridge zaczynał od planowania i zakupu mediów elektronicznych, ale w ostatnim czasie – głównie w efekcie zainteresowania samych klientów - poszerzył kompetencje o tworzenie i realizację strategii kreatywnych, usługi SEM i SEO (marketing i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych) oraz buzz marketing. Dlatego kompetencje w zespole Fastbridge zostały podzielone tak, by to nie jeden media planner nadzorował projekt dla danego klienta, ale by pracował nad nim wyspecjalizowany zespół. Awansowano kilku pracowników. Media planner Kamil Wiszowaty został interactive account directorem, a Mirosław Szwaj (również media planner) został account managerem. Ponadto Paweł Modzelewski, junior interactive communication planner, awansował na interactive communication plannera, a media assistant Małgorzata Kozera na junior interactive communication plannera. Robert Franckowski, wcześniej netPR specialist, teraz jako creative communication architekt będzie zajmował się koordynacją współpracy Fastbridge z agencjami interaktywnymi. Za rozliczenia finansowe kampanii odpowiada interactive traffic specialist Karolina Raczko, wcześniej media assistant.(MŁ, 12.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










