Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fastbridge zmodyfikował strukturę

Fastbridge, dział domu mediowego Initiative Warszawa zajmujący się reklamą w mediach cyfrowych, w związku z poszerzeniem oferty zmodyfikował strukturę.

Zmiana polega na zwiększeniu roli całego zespołu w tworzeniu całościowych strategii dla klientów. Fastbridge zaczynał od planowania i zakupu mediów elektronicznych, ale w ostatnim czasie – głównie w efekcie zainteresowania samych klientów - poszerzył kompetencje o tworzenie i realizację strategii kreatywnych, usługi SEM i SEO (marketing i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych) oraz buzz marketing. Dlatego kompetencje w zespole Fastbridge zostały podzielone tak, by to nie jeden media planner nadzorował projekt dla danego klienta, ale by pracował nad nim wyspecjalizowany zespół. Awansowano kilku pracowników. Media planner Kamil Wiszowaty został interactive account directorem, a Mirosław Szwaj (również media planner) został account managerem. Ponadto Paweł Modzelewski, junior interactive communication planner, awansował na interactive communication plannera, a media assistant Małgorzata Kozera na junior interactive communication plannera. Robert Franckowski, wcześniej netPR specialist, teraz jako creative communication architekt będzie zajmował się koordynacją współpracy Fastbridge z agencjami interaktywnymi. Za rozliczenia finansowe kampanii odpowiada interactive traffic specialist Karolina Raczko, wcześniej media assistant.

(MŁ, 12.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.