Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grand Prix Media Trendy 2008: Starcom i "Gazeta Wyborcza Katowice"

Dom mediowy Starcom za kampanię dla Allegro "Nie kupuj w realu" i "Gazeta Wyborcza Katowice" za projekt "Gazeta z Iskierką, czyli jak dzieci opowiedziały dorosłym o raku" zdobyły Grand Prix w tegorocznej, ósmej już edycji ogólnopolskiego konkursu Media Trendy.

Łącznie jury przyznało 16 nagród głównych i 23 wyróżnienia. Najwięcej, bo aż 11 nagród głównych i 13 wyróżnień, to nagrody w kategorii Innowacje w planowaniu mediów. Trafiły głównie do domu mediowego Starcom. Nagrody główne przyznano Starcomowi za: ”Tyskie - Beenhakker” (innowacyjne wykorzystanie telewizji), ”Acatar – kichnięcie w Dolby Surround” (innowacyjne wykorzystanie kina), ”Upload your night face” dla marki Burn (innowacyjne wykorzystanie prasy), ”Allegro – nie kupuj w realu” (innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów). Starcom wyróżniono za: ”Sprite - napisz zakończenie spotu” (innowacje w wykorzystaniu miksu mediów), ”Redd’s – serial w serialu” (innowacyjne wykorzystanie telewizji), ”3Bit Inverso XXL – Muzyka na odwrót” (innowacyjne wykorzystanie radia), ”You can dance - roztańczmy miasto” (innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej), ”Tyskie beer tycoon” i ”Alleshow” (innowacyjne wykorzystanie Internetu i nośników interaktywnych) i ”You can dance – ukryty konkurs w Internecie” (innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej). Na drugim miejscu pod względem liczby zdobytych nagród i wyróżnień znalazł się dom mediowy MediaCom Warszawa. Nagrody główne przypadły mu za ”Puma I’m going” (innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej) i ”Tesco – bloki FMCG” (innowacyjne wykorzystanie telewizji). MediaCom wyróżnienia dostał za: ”Reklamożerne M&M’s nocą” (innowacyjne wykorzystanie kina), ”Niepowtarzalny Mars przedstawia swoje kobiece oblicze” (innowacyjne wykorzystanie prasy), ”Puma – I’m going” (innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy odbiorców) i ”Crunchips” oraz „Danonki mocne kości moc radości” (innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów). PHD Poland zdobył z kolei nagrody główne za kampanie ”Axe relaunch” (innowacyjne wykorzystanie mediów) i ”Hellman’s new usages” (innowacyjne wykorzystanie radia) oraz wyróżnienie za ”Zmianę zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia z Knorr Fix” (innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej). Po jednej nagrodzie głównej przyznano: Macroscope OMD za ”Świat według blondynki z McDonald’s” (innowacyjne wykorzystanie radia), MindShare Polska – ”Monitory dla profesjonalistów” dla marki Samsung (innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych) i MediaVest –”Medicover – raport o zdrowiu pracowników” (innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy odbiorców). Wśród mediów nagrody główne otrzymali: Discovery Channel za ”Everest przekraczając granice” (autopromocja i promocja medium), Broker FM za ”Dziewczyny, które budzą” (innowacyjne wykorzystanie medium), Clear Channel Poland za ”Coffee Point, czyli miejska kawiarenka jako innowacyjny nośnik reklamowy” (innowacyjna zmiana), ”Gazeta Wyborcza Katowice” za ”Gazeta z Iskierką, czyli jak dzieci opowiedziały dorosłym o raku” (marketing społeczny), Grupa Onet.pl za ”Zumi - pierwszy lokalizator internetowy” (debiut roku). Wyróżniono wśród mediów: Discovery Historia za ”Dotknij niepodległości” i ”Gazetę Wyborczą” za ”Spacerowniki” (autopromocja i promocja medium), Gazeta.pl za ”Reklama insert on-line” oraz Edipresse Polska za ”Przekrój w Second Life” (innowacyjne wykorzystanie medium), ”Gazetę Wyborczą” za ”Wydania dwucenowe Gazety”, TVP SA biuro reklamy za ”System Omega 2.0” (innowacyjna zmiana), ”Gazetę Wyborczą” za „Ratujemy Rospudę” i akcję „Ratujmy Darfur” (marketing społeczny), Tribal DDB – ”Co z Polską?” i Polskapresse –”Projekt Polska” (debiut roku). W kategorii Innowacje w mediach przyznano łącznie pięć nagród głównych i 10 wyróżnień. Przyznano także nagrody specjalne Media Trendy. Otrzymali je: Tomasz Lis (człowiek mediów), portal Nasza-klasa.pl (medium roku) i Polskapresse (wydarzenie roku). Wyniki konkursu Media Trendy 2008 ogłoszono podczas uroczystej gali, która odbyła się wczoraj w Teatrze Polskim w Warszawie. Więcej o Media Trendach

(DOK, 11.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fastbridge zmodyfikował strukturę

Fastbridge, dział domu mediowego Initiative Warszawa zajmujący się reklamą w mediach cyfrowych, w związku z poszerzeniem oferty zmodyfikował strukturę.

Zmiana polega na zwiększeniu roli całego zespołu w tworzeniu całościowych strategii dla klientów. Fastbridge zaczynał od planowania i zakupu mediów elektronicznych, ale w ostatnim czasie – głównie w efekcie zainteresowania samych klientów - poszerzył kompetencje o tworzenie i realizację strategii kreatywnych, usługi SEM i SEO (marketing i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych) oraz buzz marketing. Dlatego kompetencje w zespole Fastbridge zostały podzielone tak, by to nie jeden media planner nadzorował projekt dla danego klienta, ale by pracował nad nim wyspecjalizowany zespół. Awansowano kilku pracowników. Media planner Kamil Wiszowaty został interactive account directorem, a Mirosław Szwaj (również media planner) został account managerem. Ponadto Paweł Modzelewski, junior interactive communication planner, awansował na interactive communication plannera, a media assistant Małgorzata Kozera na junior interactive communication plannera. Robert Franckowski, wcześniej netPR specialist, teraz jako creative communication architekt będzie zajmował się koordynacją współpracy Fastbridge z agencjami interaktywnymi. Za rozliczenia finansowe kampanii odpowiada interactive traffic specialist Karolina Raczko, wcześniej media assistant.

(MŁ, 12.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo