Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tikkurila przegląda oferty domów mediowych

Firma Tikkurila Polska SA, producent farb, przegląda oferty kilku domów mediowych.

Producent farb m.in. Beckers i Jedynka poprosił kilka domów mediowych o zaprezentowanie ofert. Przedstawiciele firmy deklarują, że nie oznacza to, iż są niezadowoleni z obsługującego ich obecnie domu mediowego Macroscope OMD i chcą się z nim rozstać. – Chcemy porównać oferty, przyjrzeć się, co zaproponują nam konkurencyjne firmy mediowe – mówi Małgorzata Skąpska, koordynator ds. komunikacji marketingowej w Tikkurila Polska. Z naszych informacji wynika, że firma przegląda oferty m.in. MPG, PanMedia Western, Initiative Warszawa. Tikkurila obsługę reklamową marki Beckers powierzyła ostatnio agencji reklamowej Draftfcb + Ad Fabrika.

(MAZ, 10.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.