Tikkurila przegląda oferty domów mediowych
10.03.2008, 08:08
Firma Tikkurila Polska SA, producent farb, przegląda oferty kilku domów mediowych.
Producent farb m.in. Beckers i Jedynka poprosił kilka domów mediowych o zaprezentowanie ofert. Przedstawiciele firmy deklarują, że nie oznacza to, iż są niezadowoleni z obsługującego ich obecnie domu mediowego Macroscope OMD i chcą się z nim rozstać. – Chcemy porównać oferty, przyjrzeć się, co zaproponują nam konkurencyjne firmy mediowe – mówi Małgorzata Skąpska, koordynator ds. komunikacji marketingowej w Tikkurila Polska. Z naszych informacji wynika, że firma przegląda oferty m.in. MPG, PanMedia Western, Initiative Warszawa. Tikkurila obsługę reklamową marki Beckers powierzyła ostatnio agencji reklamowej Draftfcb + Ad Fabrika.(MAZ, 10.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










