"Chwila dla Ciebie" zmienia się z pisma rozrywkowego na poradnikowe
07.03.2008, 08:37
Tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer), pozycjonowany jako pismo rozrywkowe dla kobiet, zmieni się w magazyn poradnikowy
Tygodnik ma leżeć na półce obok ”Tiny” (również Wydawnictwo Bauer), ”Przyjaciółki” (Edipresse Polska SA), ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) oraz ”Naj” (G+J Polska). Dlatego rozbudowano dział poradnikowy, wprowadzając nowe kolumny (m.in. Ty i twoje dziecko, SOS dla urody, Czytelniczki pytają) oraz komentarze ekspertów z dziedziny medycyny, urody, prawa, psychologii. Pozostawiono materiały o charakterze społeczno-interwencyjnym i liczący siedem kolumn dział reportażu. Pierwsze wydanie zmienionej ”Chwili dla Ciebie”, w większej o 16 stron objętości (dotychczas 46 stron), trafi do sprzedaży 13 marca w nakładzie zwiększonym do 600 tys. egz. (poprzednio ok. 480 tys.). Cena nie uległa zmianie (1,60 zł). Wydawca nie będzie dołączał do tytułu gadżetów. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Jarosław Mrozek. Relaunch pisma wesprze kampania w telewizji i we własnych magazynach. Do końca roku wydawca przeznaczy na promocję tego tytułu ponad 3 mln złotych. Kreacją spotu zajęło się wydawnictwo we własnym zakresie, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem ”Chwili dla Ciebie” w 2007 roku wyniosła 353 094 egz. (dane ZKDP). Pismo czytają głównie kobiety w wieku 30-45 lat, ze średnich i dużych miast.(AW, 07.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










