Polsat wyprzedził TVN pod względem wpływów reklamowych
Polsat w lutym wyprzedził TVN pod względem wpływów reklamowych, a Dwójka zarobiła mniej niż rok wcześniej – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zarobił (według cennika, bez rabatów) 162,8 mln zł – 44 proc. więcej niż w lutym ub.r., TVN uzyskał 137,7 mln zł – wzrost o 4 proc. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wyniosły 101,4 mln zł – także wzrost o 4 proc., a TVP 2 – 63,8 mln zł – spadek o 8 proc. Stale rośnie liczba nadawanych reklam. Wszystkie główne stacje wyemitowały w lutym o jedną trzecią spotów reklamowych więcej niż w ub.r. Najwięcej reklam pokazał Polsat – 18,8 tys. (wzrost o 43 proc.). TVN wyemitował 17,5 tys. spotów (wzrost o 14 proc.), TVP 1 – 10,8 tys. (wzrost o 39 proc.), a TVP 2 – 10,3 tys. (największy wzrost – o 45 proc.).(RUT, 06.03.2008)










