Dział: PRASA

Dodano: Marzec 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Smart" od marca w większym formacie

Od marca miesięcznik "Smart" (Agora SA) ukazuje się w większym formacie.

Rozmiar zmienił się z 172 x 228 mm na 203 x 257 mm. Zmiana ma pozwolić na prezentowanie obszerniejszych zestawień produktów. Zmiana formatu nie wpłynęła na cenę (4,90 zł). Marcowe wydanie ”Smarta” wspiera kampania reklamowa w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN Turbo), radiu (Radio Eska, Roxy FM, Tok FM), tytułach Agory i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

(AW, 06.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.