Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozpoczęła się wiosenna kampania Cyfry+

W środę ruszyła wiosenna kampania platformy satelitarnej Cyfra+.

Kampania wizerunkowa podkreśla zalety oferty programowej i technologicznej Cyfry+. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, Polsat 2, TVP Info, TVN 24, TVP Kultura oraz kanały z portfolio Canal+ Cyfrowego, właściciela Cyfry+), radio (RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje, Antyradio, Radio PiN, Radiostacja, RMF Classic, RMF Maxxx, Tok FM i Radio Jazz) i materiały BTL dostępne w punktach sprzedaży platformy. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, materiały BTL - agencja ADAH Advertising, natomiast media zaplanował dom mediowy MPG.

(AG, 06.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.