Rozpoczęła się wiosenna kampania Cyfry+
06.03.2008, 08:05
W środę ruszyła wiosenna kampania platformy satelitarnej Cyfra+.
Kampania wizerunkowa podkreśla zalety oferty programowej i technologicznej Cyfry+. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, Polsat 2, TVP Info, TVN 24, TVP Kultura oraz kanały z portfolio Canal+ Cyfrowego, właściciela Cyfry+), radio (RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje, Antyradio, Radio PiN, Radiostacja, RMF Classic, RMF Maxxx, Tok FM i Radio Jazz) i materiały BTL dostępne w punktach sprzedaży platformy. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, materiały BTL - agencja ADAH Advertising, natomiast media zaplanował dom mediowy MPG.(AG, 06.03.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










